fredag 22. mai 2009

Små ting til salgs





Har du tenkt noen gang at "jeg skulle ønske det fantes akuratt den biletten?" Vel. Jeg kan lage det til deg. Det kan stå akuratt det du vil, i akuratt den farven du ønsker. Legger ut et bilde av et brett jeg laget forrige dagen også et kort som viser bruken av en av de etter at de er klargjort.

Om du vil ha, koster det 25.- nkr for 15 biletter + porto. 5 og 5 må være i samme farve - men alle kan godt ha ulik tekst om du vil. Du må distresse de selv...

Ellers lager jeg sånne søte små nåler med ulik pynt, legger inn et par eksempler her.
De koster 3.- nkr pr stk. Bestill 10 stykker og porto er inkludert...
Lager du dine egne nåler men ønsker å kjøpe de små gummi hettene i bunnen som holder alle kuler og annen pynt på plass, får du 2 stykker for 1.- nkr
Ønsker du deg charms ligger det masse diverse av de på siden her. Listen blir oppdatert hver uke. Nå koster alle charms 2,. nkr pr stk. Bestill over 50.- nkr og porto er inkl, ellers er porto 11.- nkr
Send en bestilling til meg på mail.

Ingen kommentarer: