onsdag 12. desember 2007

Endelig fikk jeg til Flikr



Hi ladyes, and maybe a few men? Are there any men here? I just know of tim and Kristian.. hopefully we are not the 3 only mens having this as a hobbie.

Well, here u can see my lates LO, u find it here:

http://www.flickr.com/groups/scrappedugnad/ OR u can go to my "room" at flickr and take a look, then u have go here: http://www.flickr.com/photos/21755659@N02/ then u can see all the detailes around this LO who is for the memory of my mothers who passed away a little over a year ago.
I have used something very new. I meltet overlay's from 'Hambly, and made them look like the frozen water hanging froom the roof. Sorry, that i don't know the english word for it, but u go in and take a look and u'll see what is it called.

Enjoy your stay, and hopefully u like what u see..

----------------------------------------------------------------
Jeg sleit skikkelig med å finne ut hvordan i alle dager jeg skulle få postet bildene mine i gruppa til Scrappedugnaden, men fikk det til slutt til. Så nå kan alle som vil gå inn å ta seg en titt der på mitt siste tilskudd, og en av de LO'ene jeg er aller mest fornøyd med.


Til min egen lille forferdelse oppdager jeg at jeg er i ferd med å bli en av de som lesser på - og aldri blir ferdig. Men det er helt greit. Og det er helt greit at andre er i motsatt retning og knapt nok får blimt på en knapp. bare en selv er fornøyd er jeg fornøyd.


Jeg håper alikevel jeg får masse kommentarer på den som ligger der ute, både de som er positive, men også fra de som syntes den var mindre pen - Det er en av måtene jeg kan utvikle meg på, altså på å få tilbakemeldinger fra dere på hvordan ressultatet ble.

Ingen kommentarer: