lørdag 19. januar 2008

ca 20% til deg og en gave til meg


Hei igjen. Jeg fant denne butikken her forleden.

Dersom du som meg liker å handle på glassmagasinet, men er litt arg pga de litt høye prisene så er kanskje dette stedet for deg (og for meg...)

Dette er et glassmagasin på internett med de fleste kjente merkevarene. De har et bredt utvalg og best av alt prisene ligger ca 20% under butikkpris. Jeg har tipset deg om dette og har derfor opparbeidet meg retten til å motta vervegaver, derfor, om du skulle bestemme deg for å handle noe i butikken så være vennelig å referer til meg som din tipser. Skriv da i kommentarfeltet som du finner i kasse systemet Jeg ble vervet av ”Navn og e-post adresse”.

Jeg ligger der som Pelle Rykhus, pelleryk@online.no

Jeg hadde blitt så glad om du gjorde dette!!!
Når du gjør din første handel får jeg 1 poeng.
Om jeg er heldig er det 8 av dere som går inn å kjøper dere en ting og referer til meg også får jeg den lampen dere ser øverst...
Om det er noen som skal på bursdagen min til sommern så kan jeg jo alltids nevne at jeg ønsker meg UNA bestikk deler... alle slag. Så kan man slå 2 fluer i en smekk. Kjøpe bursdagsgave til meg og gi meg et poeng i tillegg og vips så blir det koselig lys i stua mi som en bonus neste gang du kommer på besøk... (gosh - jeg føler meg som en tigger...)

Håper du liker tipset mitt og husk du kan selv tipse andre og tjene de samme fine verve gavene!!

1 kommentar:

mi@ sa...

Synes du legger frem ønskene dine på en morsom måte jeg *fnis*. Jeg skal huske på å referere til deg om jeg skulle handle der ;-)

Kul lampe!