lørdag 24. november 2007

Årets julekort


Da er jule-forberedelsene igang her også, endelig. Jeg har vel egentlig holdt på en stund, men jeg har ikke fått lagt ut noe om det før nå... Det skjer jo alt mulig i livet som vanlig. Det som preger mitt liv mest er vel alt besøket som er her. Ikke kan jeg helt huske sist helg, hvor vi ikke hadde noen som "bodde" her - men det er så koselig at jeg klager ikke...

Denne helgen er Anne fra Arendal, og Katarina og anders fra Linnkjøping her. De er ute med tom nede i byen nå, mens jeg liksom skla lese på power point for test på mandag - men hvor havnet jeg?

Jo selvsagt her på bloggen...


For et par uker siden hadde jeg treff her, hvor julekort var tema. Nina, Vibeke, Fatima, Tone, Camille, Elisabeth, Nina(2), Lise og jeg satt langt uti de sene timer, hørte på julemusikk, skravla (ekstremt mye), drakk deilig kaffe, pepperkaker +++ og klippet og limte, alle med sine prosjekter. Jeg skla høre med de andre om jeg kan få legge ut noe av det de produserte her den kvelden så dere kan få se med egne øyne hvor produktive vi var...


Her er mitt lille bidrag til årets julekort som snart skal skrives og sendes land og strand rundt i skandinavia.

Ingen kommentarer: