lørdag 24. november 2007

Pelles sketch competition

For 5 weeks from now there will be a sketch competition here in my blog.
The winner will get a prize sponsed by www.papirihjertet.no

The rules are easy, make what u want, and if we recognise the sketch u make me happy.
Post u're card to pelleryk@online.no and i put it in here, and we have a vote.

Every friday there will come out a new sketch and u have about a week to make it and send it to me.
So good luck everyone, lets hope we see all the different things u make!!!

Jeg prøver meg på en slik en, så får vi se om det blir fast videre fremover.

Jeg har laget 5 skisser til kort, så det kommer en ny hver helg, hver uke fremover.

Mange er opptatt av regler, jeg syntes at scrapping skal være lystbetont og ikke fyllt av regler, så her blir ingen disket, men det er gøy å se om man kjenner igjen skissen (men altså intet must):

Send inn forslaget ditt til meg på mail, pelleryk@online.no og merk mail med skisse nummer (1-5) innen den dato som står oppgitt hver uke.
Avstemning kommer iløpet av samme helg.

Nr 1 får 6 poeng
Nr 2 får 4 poeng
Nr 3 for 2 poeng
Alle andre får 1 poeng.

Den som etter 5 uker har flest poeng får en kul premie av meg, det kommer bilde av premien etterhvert.

Spre ordet slik at alle kan få blitt med. Så skla jeg vel se om det kan bli en eller annen ekstra premie dersom det blir mange nok deltagere.

Lykke til, klems Pelle

Ingen kommentarer: